پنجشنبه، 9 فروردین 1403
Menu

درباره ما

 


 

 

مقدمه

 

مدیران این شرکت با پیشینه و سوابق کاری که از سال 1378 در شرکت صنایع بهبود الکترونیک داشته اند، در زمینه طراحی و تولید سیستم های برق اضطراری (UPS) فعالیت خود را آغاز نمودند .

از جمله کارهای مهمی که انجام شد ، مهندسی معکوس برخی از محصولات شرکت APC امریکا ( از جمله مدل های  Back600   و Smart  ) ، بومی سازی و تولید موفق آنها بود که در سال 1380 به عنوان اولین تولید کننده یو پی اس های هوشمند در ایران شناخته شد و همچنین در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای انواع بسترهای ارتباطی شبکه مطابق با استانداردهای کابل کشی ساخت یافته (Passive) و نیز در زمینه طراحی و تولید انواع نرم افزارهای مبتنی بر وب (بر اساس سفارش و نیاز مشتری) پروژهای بسیاری رادر سرا سر ایران انجام داده اند ک افتخار همکاری با شرکتها ، سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی مانند: مترو تهران ، مخابراتهای کشور ، قرارگاه خاتم الانبیاء ، صدا و سیما ، دانشگاهها ، سفارتخانه ها ، مراکز درمانی و بیمارستانی ، سازمان حج و زیارت ، سازمان خصوصی سازی و ... سبب شد که با توجه به نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین و نیاز به روز شدن تجهیزات مربوط به سیستم های برق اضطراری (UPS)، بسترهای ارتباطی شبکه (Passive) و نیز نیاز به تولید نرم افزارهای جدید مبتنی بر وب ، اقدام به گرداوری گروهی از متخصصین و نیروهای مجرب نموده وبا تکمیل کادر فنی و فروش خود از سال 1389 به عنوان گروه مهندسی مهرنگار با قدرت بیشتری به ادامه راه خود در جهت کمک به پیشرفت صنعت آی تی کشور بپردازد.

گروه مهندسی مهرنگار با پشتوانه علمی کارشناسان خود جهت همکاری در زمینه های زیر آمادگی کامل خود را اعلام می دارد :

 

 ارائه سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)  

 ارائه باتری های خشک Sealed Lead Acid))  ارائه انواع شارژر رکتیفایر ، اینورتر و استابلایزر

 مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های برق بدون وقفه (UPS

 مشاوره، طراحی و تامین تابلوهای برق (توزیع،  فرمان و کنترل)  طراحی و اجرای تجهیزات محیطی دیتا سنتر (مرکز داده)

  مشاوره ، طراحی و اجرای بسترهای ارتباطی شبکه (Passive)

 طراحی و تولید نرم افزارهای مبتنی بر وب ( بر اساس سفارش مشتری)

 ارائه خدمات فنی، تست فلوک و آنالیز بسترهای ارتباطی شبکه مطابق با استانداردهای بین المللی 

 ارائه خدمات فنی، تعمیر، سرویس و نگهداری یوپی اس در قالب انعقاد قرارداد سالیانه یا موردی

 ارائه دوره های آموزش تخصصی یو پی اس

 واحد مشاوره سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)

واحد مشاوره گروه مهندسی مهرنگار با ارائه مشاوره فنی درخصوص طراحی و انتخاب یو پی اس، پیشنهادات خود را مطابق با استانداردهای معتبر جهانی و مقررات ملی ساختمان منطبق بر نقطه نظرات مشتری جهت انتخاب بهینه از نظر کیفی و اقتصادی انجام می دهد .

واحد فروش:

واحد فروش گروه مهندسی مهرنگار همواره سعی بر آن داشته است  تا گام‏های بلندی در راستای ارائه راه حلهای جامع و برطرف نمودن نیاز مشتری بردارد . بدین منظور این شرکت از برترین تولیدکنندگان شناخته شده دنیا در زمینه یو پی اس و باتری ، محصولات مورد نیاز را به مشتریان خود ارائه می‏دهد .

 

·ارائه سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)از شرکت INVT

شرکت  INVT  یکی از مطرح ترین و بزرگترین تولیدکنندگان یو پی اس های خانگی، اداری و صنعتی می باشد . این شرکت در ایران از بیست و اندی سال قبل با درایوهای صنعتی کنترل سرعت دور موتور مطرح شد . روند رشد خارق العاده INVTطی دهه گذشته در زمینه تولید یو پی اس باعث گردیده تا برند فوق با برندهای مطرح کنونی جهان از لحاظ کیفی، رقابتی برابر و از لحاظ بهای تمام شده کاملاً بی رقیب بماند . این کمپانی هم اکنون یو پی اس هائی در محدوده توانی 500VA  تا 2400KVA

در مدلهای ماژولار، تاور، رکمونت و آفلاین تولید می نماید .

 ارائه سیستمهای برق بدون وقفه( یو پی اس ) ازشرکت Fairstone

 ارائه سیستمهای یوپی اس تجاری و صنعتی کمپانی Fairstone  از توان 600VA تا

20KVA

 

 

·ارائه سیستمهای برق بدون وقفه (یوپی اس) از شرکت APC

ارائه سیستمهای یوپی اس ماژولار و غیر ماژولار کمپانی APC  از توان 2.2KVA تا 500KVA·ارائه کلیه محصولات  شرکت CROWN micro

شرکت  CROWN micro از سال 1992 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع یوپی اس آغاز کرد و در سالهای بعد نیز تولیدات خود را در زمینه های تجهیزات جانبی رایانه ، تجهیزات آگوستیک و مولتی مدیا و کارتریج و دیگر اقلام مشابه ادامه داد و در حال حاضر محصولات این شرکت به بیش از 70 کشور دنیا صادر می گردد . گروه مهندسی مهرنگار با اخذ نمایندگی از این شرکت در زمینه فروش و ارائه انواع یوپی اس های این کمپانی از توان 500VA الی 600KVA

فعالیت می کند .

 

ارائه باتری Sealed Lead Acid از شرکت Kung Long ساخت کشور تایوان

شرکت صنایع باتری سازیKung Long به عنوان یک واحد تخصصی در تولید باتری در سال 1990 در تایوان تاسیس گردید و در حال حاضر با 20% افزایش سالانه سهم بازار، به عنوان یکی از شرکتهای پیشتاز تولید باتری در کشور خود شناخته شده است.

این شرکت تولیدات وسیعی شامل باتری های مخابراتی، خودرویی، تخلیه سریع و با طول عمر بالا را به بازار عرضه می نماید.

 

 

·ارائه باتری Sealed Lead Acid از شرکت Daejin ساخت کشور کره جنوبیگروه Daejin یکی از تولیدکنندگان معتبر کره جنوبی است و در سال 1979 تاسیس شد. در سال 1993 مارک تجاری  Newmax را ثبت نمود که در حال حاضر تولیدات خود را به بیش از 50 کشور جهان صادر می نماید. کیفیت و طول عمر بالای این باتری منجر به اخذ تاییدیه جهت صدور محصولات به بخش های دولتی آمریکا در سال 2011 گردیده است که این خود گواه کیفیت بالای باتری Newmax است وبا سابقه عرضه بیش از ده سال در ایران ، طول عمر بیش از 8 سال این باتری در عمل به اثبات رسیده است .

 

 

·ارائه محصولات تجهیزات شبکه Actassi Schneiderاشنایدر الکتریک مجموعه ای بزرگ با قدمت 180 ساله و بیش از 160 هزار پرسنل در سراسر جهان در کلیه زمینه های الکتریک مربوط به ساختمان های مدرن و محیط زندگی فعالیت دارد. اشنایدر بیش از 50سال است که در ایران حضور دارد و نقش مهمی را در کلیه زمینه های صنعت برق و الکترونیک کشور از جمله صنعت شبکه های کامپیوتری ایفا کرده است . این شرکت کلیه محصولات تجهیزات شبکه Actassi

، از جمله انواع کابل مسی و فیبر نوری ، پچ پنل ، پچ کورد و تمامی متعلقات مربوطه را ارائه می کند .

 

 تابلوهای برق (توزیع، فرمان و کنترل)

این شرکت طراحی و تولید انواع تابلوهای توزیع یوپی اس و  برق فشار ضعیف با استانداردهای روز و حفاظتهای مورد نیاز مشتری بصورت Indoor    و  Outdoor را انجام می دهد .

واحد طراحی پروژه :

رئوس توانمندیها و قابلیت های این واحد ، ارائه طرحهای فنی برق ، سیستم یو پی اس ، تابلوهای فرمان ، کنترل و توزیع می باشد .

شایان ذکر است که شروع کار اجرائی بدون طراحی دقیق از مهمترین دلایل نیمه تمام ماندن و صرف هزینه چندین برابر پروژه ها است .

واحد مدیریت پروژه:

بسیاری از پروژه ها به دلیل مدیریت اشتباه ، با زمان و هزینه ای بیشتر از برآورد  اولیه ، پیاده سازی می شود و نتیجه کار نیز دارای کیفیت مورد نظر و مطلوب نمی باشد . با درک حساسیت این موضوع ، گروه مهندسی مهرنگار با کمک تجربه مدیران خود ، تکنیکهای خاصی را جهت طراحی پروژه ها و پیاده سازی طرح ها به کار گرفته و موفقیت های چشمگیری را در این امر به دست آورده است .

واحد خدمات سرویس، نگهداری و پشتیبانی :

گروه مهندسی مهرنگار با محوریت اصل مشتری مداری و همچنین با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه سرویس و نگهداری و پشتیبانی تجهیزات ارائه شده در دوره گارانتی و بعد از آن به صورت قرارداد ارائه خدمات می نماید .

این شرکت قادر به ارائه خدمات از کمپانی های زیر می باشد:

APC,  Newave,  Power Ware,  Best Power,  Riello,  Aros,  Ablerex,  Piller , …                                                            

واحد خدمات پس از فروش :

یکی از واحدهای فعال این شرکت ، جدای از کیفیت محصولات ، خدمات و سرویس مناسب و سریع نزد مشتریان در سراسر کشور می باشد. گستره وسیع نمایندگان این شرکت حتی تا دورترین نقاط کشور برای خریداران اطمینان خاطر به همراه آورده و با تأمین قطعات یدکی به مدت حداقل 10 سال، اعتماد کامل مشتریان را جلب نموده است. همچنین به منظور بهینه سازی عملکرد دستگاهها سرویس های دوره ای این شرکت هر سه ماه یکبار توسط کارشناسان اعزامی یا نمایندگان شهرستانها انجام می شود. گزارش این سرویس ها مورد کنترل مدیریت این واحد قرار خواهد گرفت.

واحد طراحی و اجرای دیتا سنتر (Data Center)

با توجه به گرایش سازمانها، ارگانها و شرکتها به ارائه خدمات الکترونیکی، نیاز به مراکز داده قابل اطمینان که بر اساس استانداردهای روز دنیا و با پیش بینی نیاز های آتی، طراحی و اجرا شود را امری اجتناب ناپذیر می نماید. واحد دیتا سنتر این شرکت به منظور طراحی و پیاده سازی تجهیزات محیطی مراکز داده تشکیل یافته است که محدوده خدمات این واحد شامل موارد زیر می باشد:

*سیستم تغذیه شامل ژنراتور، یو پی اس، تابلو های برق، Cabling و ...

*سیستم حفاظت زمین

*سیستم Passive شامل رکها،  Patch Panel ها، کابل ها و ...

*سیستم Access Control

*سیستم اعلان و اطفاء حریق

*سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته

*سیستم مانیتورینگ

این واحد کلیه طراحی های خود را بر اساس استانداردهای بین المللی انجام می دهد و علاوه بر بهره گیری از استاندارد TIA942 ، از استانداردهای معتبر دیگر نظیر موارد زیر نیز استفاده می نماید :

*استاندارد TIA/EIA568 در خصوص کابل کشی ساخت یافته

*استاندارد ANSI/TIA/EIA606A در خصوص شماره گذاری

*استاندارد NFPA-2001 در خصوص اطفاء حریق

*استاندارد IEC 364 و مقررات ملی ساختمان ( مبحث 13) و نشریه 110 در خصوص تاسیسات برق

*ستاندارد BS-EN60601, BS-EN61558-2 در خصوص نصب تجهیزات پزشکی

واحدآموزش:

گروه مهندسی مهرنگار بر این باور است که آموزش ، بخش جدا نشدنی زندگی امروزی است و  بر این اساس این واحد آماده برگزاری دوره های آموزش تخصصی در زمینه های کاری مرتبط در راستای ارتقاء سطح علمی می باشد . لذا آموزش های فنی درون سازمانی جهت داوطلبین و آموزش های برون سازمانی بنا به درخواست مشتریان ارائه می گردد .

واحد طراحی و تولید انواع نرم افزارهای مبتنی بر وب (بر اساس سفارش مشتری)

این شرکت با دارا بودن نیروهای متخصص آکادمیک در زمینه ارائه راهکارهای سازمانی و سازمان الکترونیک مبتنی بر محصولات مایکروسافت(Microsoft Enterprise Solutions) در ایران فعال بوده و عمده فعالیت این واحد عبارتست از :

طراحی نرم افزارهای وب ، موبایل  و دسکتاپ

بهینه‌سازی سایت و تولید محتوای استاندارد مبتنی بر سئو

طراحی وب‌سایت واکنش‌گرا، مدرن و جذاب

طراحی سامانه‌های سازمانی و آموزشی


لیست برخی از مشتریان :

بانک و موسسات مالی

بانک توسعه تعاون

صندوق قرض الحسنه سید و الساجدین دزفول

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

تعاونی اعتبار ثامن الائمه

سرمایه گذاری بوعلی

شرکت فرابورس ایران

 

بیمارستان و مراکز درمانی

بیمارستان امام خمینی تهران

بیمارستان شهید مفتح ورامین

بیمارستان زعیم پاکدشت

بیمارستان حضرت قائم مشهد

بیمارستان حضرت قائم کلاردشت

بیمارستان طرفه تهران

بیمارستان فیاض بخش تهران

بیمارستان لقمان حکیم تهران

مرکز بهداشت علی آباد (گرگان)

مرکز بهداشت دانشگاه تهران

بیمارستان بوعلی تهران

بیمارستان ولایت قزوین

بیمارستان حضرت علی اصغر زاهدان

درمانگاه نارمک تهران

آزمایشگاه پاتوبیولوژی مرزداران

آزمایشگاه کشاورز

کلینیک چشم پزشکی بینا آفرین

سازمان حراست شرکت نفت

مدیریت طرح های صنعتی ایران

 

پژوهشگاه

پژوهشگاه زلزله شناسی

پژوهشگاه صنعت نفت


دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

دانشگاه امام حسین(ع)

دانشگاه فردوسی مشهد

دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور

دانشگاه فرزانگان سمنان

دانشگاه علم و فرهنگ

 

سازمانها

سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند

سازمان پژوهش باقرالعلوم(ع)

سازمان خصوصی سازی ایران

سازمان هلال احمر

سازمان مرکزی حج و زیارت

سازمان حج و زیارت استان قم

سازمان اتکا (فروشگاه های زنجیره ای)

 

ادارات و مراکز دولتی

شرکت مخابرات استان خراسان رضوی

شرکت مخابرات استان اردبیل

شرکت مخابرات استان همدان

شرکت مخابرات استان تهران

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(قرب مرکز)

مجتمع قوه قضائیه

اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی راه آهن

اداره کل راه آهن زاگرس

اداره کل پست استان تهران

اداره کل پست استان زنجان

اداره کل پست استان لرستان

اداره پست منطقه 15 تهران

تعاونی مصرف فرهنگیان بادرود

بنیاد شهید استان تهران

صنعت سامانه های هوشمند (صاایران)

صنایع مخابرات و تجهیزات تاکتیکی صا ایران

صنایع تجهیزات پزشکی صا ایران

شرکت مخابرات گناباد

شرکت مخابرات مشهد

شرکت مخابرات تربت جام

شرکت مخابرات درگز

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

اردوگاه شهید باهنر

اداره کل تاسیسات صدا و سیما

موزه موسیقی ایران

پشنیبانی و نوسازی هلیکوپتر سازی ایران (پنها)

شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه

مترو تهران

کلیه ایستگاههای خط 1 و 2

داروسازی / داروئی

توزیع دارویی پورا پخش

داروسازی تهران دارو

داروسازی آفا شیمی

داروسازی ثامن

پخش جهان فارمد

درمان یاب دارو

کارستان کالا

آریا طب

صنایع

صنایع ماشین های اداری ایران (ماد ایران)

صنایع غذایی سحر همدان

شرکت آب و برق کیش

گروه صنعتی لوله و پروفیل صفا (ساوه)

مجتمع چینی مقصود

گروه صنعتی ویتانا

مجتمع فولاد کرمان

مجتمع فولاد ویان

کارگزاری

کارگزاری رضوی

کارگزاری حافظ

کارگزاری پارس نمودگر

کارگزاری ساو آفرین

کارگزاری بورس ابراز

صدا و سیما

اداره کل ساختمان و تاسیسات صدا و سیما

مرکز تحقیقات صدا و سیما

صدا و سیمای مرکز مهاباد

صدا و سیمای زنجان


غیره

شرکت لوازم خانگی پارس

شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی کاسپین

پرشیا خودرو

شرکت مهندسین مشاور پژوهش

شرکت نیک برش

پدیسار انفورماتیک

تیز اوج پردازش

شرکت ساختمانی شگرد

شرکت جهان کوثر

خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)

خدمات درمانی نیروهای مسلح

کشتیرانی دریای خزر

داده کاوان هوشمند

داده ورزی یکتا مازند

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

فرهنگستان علوم

قطار رجاء

اداره پست منطقه 15 تهران

آذر گستر ساحل

ارم نوش (پپسی)

افق ره آورد نیشابور

برژوند رایانه (سنندج)

بهپرداز شبکه (کرمان)

مهندسی الکام پرداز شرق (زاهدان)

داده ورزی سهند طبرستان (ساری)

پارس ام سی اس

پارس ایراتل

پرتو تابش آریا

توسعه الکترونیک سفیر

خصوصی سازی

راهیاب کردستان

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت سورن

شرکت آبسال

گسترش ارتباطات آفشید

گسترش ارتباطات آمون

گسترش ارتباطات ماهواره ای امروز

گسترش انفورماتیک ایرانیان

لاوان ارتباط

ماشین سازی حکمائی

مهندسی ساختمان بهکار انجام

سیما الکترونیک (اردبیل)

آسمانه نوین وستا (زنجان)

شرکت ایران رامپ

شرکت ایران اطلس کیش

مجتمع تجاری پریس سنتر

شرکت آسا رایان

شرکت سرمایه گذاری ایران (سنا)

شرکت ارتباط داده و فناوران آسیا (آدفا)

شرکت مهندسی فناوری های نوین هریس

شرکت لایزر

مبتکران هوشمند آریایی (رشت)

مجتمع فنی گیلان سبز (رشت)

اتوماسیون شرق (مشهد)

شرکت مهندسی شبکه نرم افزار رایورز

شرکت پارس پروژه

پخش داروگر

ماشینهای اداری نگارستان سپهر

شرکت انفورماتیک یاسوج

راهبران جوان آرمان

همکاران سیستم گرگان

شرکت والا اندیشان وطن

شرکت پادرعد

شرکت ایگل هرمس خاورمیانه

شرکت چای گلستان

شرکت دکل شرق (بیرجند)

شرکت ضحی صنعت

تدبیرگران پویا پرداز

شرکت زرسیما آرا

شرکت زر تجارت روبان

شرکت لیان پژوهش (بوشهر)

الماس رایانه ساوالان (تبریز)

شرکت کالنگ بندر (بندرعباس)

لایف برد پارسه

پخش دارویی بهداشتی لیوار

شرکت ثامن ارتباط عصر

شرکت مکانیک تلفن (آبادان)

شرکت ساختمانی آهاب

توسعه آرمان نیک اندیشان

ماشینهای اداری کیا

شرکت نور افروز بیستون

همگرا رایانه

شرکت زرین خاش

خدمات سینمایی پارسه هنر

شرکت ایران ارقام

سپهر ایمن ارتباطات پارس (یزد)

ماشینهای اداری خلیج فارس

کاوش نیرو سپاهان

الماس سبز برسام

مارال تجارت البرز

بایو سیستم تویسرکان