یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
Menu

معرفی جایگاه سری اَکتاسی درمحصولات اشنایدر الکتریک

اَکتاسی رنج مدرن و فراگیر اشنایدر الکتریک برای کار در زمینه شبکه های ساخت یافته می باشد، این محصولات برای استفاده در سازمانهای بزرگ و دیتا سنتر ها پیشنهاد می گردد.

اَکتاسی شامل بهترین محصولات از کارخانه هایی است که اشنایدر الکتریک در زمینه شبکه خریداری کرده .مه مترین L محصولات از معتبرترین کمپانی ها نظیر excom - Infraplus – Clipsal Datacomms - Sarel - Himel اشنایدرالکتریک برای پیشنهاد اول به پیمانکاران در سراسر دنیا سری اَکتاسی را معرفی کرده و همه را به استفاده از این سری که گزینش شده بهترین ها می باشد تشویق میکند.

اَکتاسی خود را یک اقیانوس آبی پر از ایده های جدید می داند و مشتری های خود را به ورود به این اقیانوس آبی دعوت میکند تا تهیه و استفاده محصولات را برای آنان آسان و لذت بخش کند.

با پهنای باند متفاوت از رقبا، راهکار های مختلف در 10Gارائه محصولاتی نظیر پچ پنل های هوشمند تولید انواع کابل های محصولات فیبرنوری و تولید محصولاتی با کیفیت و استقامت بالا همه برای راحتی و رضایت بیشتر مشتریان و راه اندازی سطوح جدید شبکه در مراکز داده و اتاق های کنفرانس می باشد.

مزایایی چون تکنولوژی جدید، ویژگی های فراتر از استاندارد، نصب سریع و آسان، دگرگونی در شیوه های متداول و ... سری اَکتاسی را منحصر به فرد می نماید.

اَکتاسی آزمون ها و تست های اولیه را گذرانده و با کابل ها و تجهیزات متفاوت خود استاندارد های جدیدی را برای شما فراهم کرده است .به عنوان مثال:

    پچ پنل های هوشمند برای مدیریت بهتر شبکه

  تولید کابل های F2  برای ارسال اطلاعات با قابلیت اطمینان بیشتر

 کانتورهای S-one برای نصب سریع و بدون استفاده از ابزار

ارائه کابل های CL-MX  برای بالابردن استانداردهای معمول شبکه جهت افزایش سرعت و پهنای باند

پیشنهاد اشنایدر الکتریک به شما استفاده از اَکتاسی در دیتاسنتر ها، سازمان ها، بناهای تجاری و هتل ها میباشد.