شنبه، 8 اردیبهشت 1403
Menu

یوپی اس برای درب های اتوماتیک


                                           

درب های اتوماتیک از جمله مهمترین تجهیزات نصبی ساختمانهای مدرن هستند. انواع مختلفی از این دربها در ادارات و ساختمانهای اداری و تجاری و محتمعهای مسکونی و کارخانحات استفاده میشوند. بسته به محل کاربرد آن ممکن است ختی بصورت ۲۴ ساعته در حال کار باشند. عملکرد درست این دربهل بمنظور اطمینان از ورود و خروج روان در ساختمان بسیار ضروری است.
از اینرو همواره یک سیستم یو پی اس برای تامین برق اضطراری به مدت ۳ تا ۸ ساعت بسته به میزان دسترسی به برق شهری، ضروری است. انواعی از دربهای اتوماتیک مانند دربهای پارکینگ و انبار در طول شبانه روز به دفعات کمتری نسبت به ساختمانها باز و بسته میشوند ولی اطمینان از باز و بسته شدن کامل درب در هنگام خروح یا ورود به پارکینگ از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. در این نقاط پارکینگ عمومی و شخصی در صورتی که برق شهر در حین باز یا بسته شدن درب قطع کردد، بلافاصله سیستم یو پی اس وارد مدار شده و عملیات درب را کامل میکند و سپس آنرا بطور کامل میبندد.
کارایی این دستگاه در دربهای اتوماتیک بانکها مشخصتر است. دربهای بانکها و بطور کلی همه سیستم بانکی و ایمنی و امنیتی باید مجهز به سیستمهای یو پی اس قدرتمند چندگانه باشند تا در هر شرایطی دربها بطور کامل و مطابق برنامه باز و بسته شوند. بویژه هنگام بروز سرقت، برقهای اظطراری وارد مدار شده و عملیات بستن همه دربهای داخلی و خارحی را انجام میدهند